1. Cum pot cumpăra produsele Zenyth?
2. Cum plătesc produsele achiziționate?
3. Cum primesc comanda?
4. În cât timp primesc comanda?
5. Cât costă transportul produselor prin curier?
6. Pot găsi produsele Zenyth și altundeva decât în magazinul online?
7. Cum găsesc produsul dorit în magazinul online?
8. M-am răzgândit și nu mai doresc produsele comandate. Pot să le returnez?
9. Cum procedez pentru a anula o comandă sau a returna un produs?
10. Produsele sunt sigure pentru consum? Au avizul autorităților pentru a fi puse pe piață?
11. Cât de sigur este să fac cumpărături în shop-ul www.zenyth.ro? Sunt datele mele personale protejate?
1. Cum pot cumpăra produsele Zenyth?

Produsele pot fi comandate direct pe site-ul www.zenyth.ro sau telefonic, prin call center Zenyth, la numărul 021.3.000.000 (număr cu tarif normal).

2. Cum plătesc produsele achiziționate?

Plata se efectuează ramburs sau online, cu cardul. În cazul comenzilor pentru care ați ales metoda de plată Ramburs, contravaloarea produsului achiziționat o veți plăti la curier, în momentul livrării comenzii.

3. Cum primesc comanda?

Comenzile sunt livrate prin curierat rapid.

4. În cât timp primesc comanda?

Livrările se fac de luni până vineri, între orele 9-18. Produsele sunt livrate în 1-2 zile lucrătoare de la data efectuării comenzii. Comenzile efectuate până la ora 15 sunt livrate în ziua următoare, cu excepția week-end-urilor și a sărbătorilor legale.

5. Cât costă transportul produselor prin curier?

Pentru comenzi peste 86 de lei, transportul este GRATUIT. Pentru comenzile sub 86 de lei se percepe o taxă de transport de 9 lei.

6. Pot găsi produsele Zenyth și altundeva decât în magazinul online?

Da, produsele pot fi achiziționate și din farmacii și magazine naturiste partenere.

7. Cum găsesc produsul dorit în magazinul online?
    Există mai multe posibilități de a găsi produsul dorit:

  • Puteți căuta produsul dorit prin motorul de căutare din site.
  • Puteți intra în pagina PRODUSE, unde sunt listate toate produsele.
  • Puteți folosi meniul principal din homepage, acolo unde sunt listate categoriile de produse. Aici puteți găsi produsele grupate după categorie sau acțiunea acestora pentru sănătate.
8. M-am răzgândit și nu mai doresc produsele comandate. Pot să le returnez?

Dacă v-aţi răzgândit şi nu doriţi să folosiți produsele, le puteţi returna şi veți primi banii înapoi. Produsele trebuie returnate în aceleaşi condiţii în care le-aţi primit: în recipientul original, sigilate şi cu eticheta nedeteriorată, în termen de 14 de zile de la data efectuării comenzii*. Banii nu sunt returnaţi în cazul produselor desigilate sau cu eticheta deteriorată*.
* Returnarea contravalorii produselor se face doar pentru produsele achiziţionate prin comandă online sau telefonică (cf. OG 34/04.07.2014 privind drepturile consumatorilor).

9. Cum procedez pentru a anula o comandă sau a returna un produs?

Pentru a anula o comandă sau a returna un produs, puteți suna la call center Zenyth, la numărul 021.3.000.000 sau puteți trimite un e-mail pe adresa clienti@zenyth.ro.

10. Produsele sunt sigure pentru consum? Au avizul autorităților pentru a fi puse pe piață?

Da, produsele Zenyth sunt suplimente alimentare și sunt avizate și notificate de Serviciul Național pentru Plante Medicinale, Aromatice și Produse ale Stupului (SNPMAPS) din cadrul Institutului Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Bioresurse Alimentare – IBA București. SNPMAPS este serviciul care întocmește studii și efectuează teste privind suplimentele alimentare, produsele alimentare dietetice, ecologice și cu destinație specială.

11. Cât de sigur este să fac cumpărături în shop-ul www.zenyth.ro? Sunt datele mele personale protejate?

Cumpărăturile în magazinul online sunt deosebit de sigure, iar datele personale sunt protejate. Zenyth Pharmaceuticals este operator date cu caracter personal, înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter personal sub numărul 17057.

Meniu