Transport gratuit pentru comenzi de peste 120 lei

Nu așteptăm de la tine imposibilul. Fii tu însuți!

Vino în echipa noastră!

În acest moment, avem trei joburi disponibile! Care crezi că ți se potrivește?

Editor VIDEO

Ce solicităm?

  • Experiență relevantă în producția și editarea de materiale video, preferabil în mediul online.
  • Excelente cunoștințe de operare a programelor de editare video, precum Adobe Premiere Pro, Adobe After Effects, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator sau alte softuri de grafică vectorială.
  • Cunoașterea unor softuri de grafică 3D constituie un avantaj.
  • Utilizarea de tool-uri AI.
  • Cunoașterea trendurilor momentului pe rețelele sociale.
  • Abilități solide de editare, montaj și post-producție video.
  • Cunoștințe avansate în domeniul tehnic al camerei, iluminării și sunetului.
  • Cunoștințe solide de design și compoziție vizuală.
  • Abilități creative și atenție la detalii.
  • Capacitatea de a respecta termenele limită stricte și de a prioritiza sarcinile multiple.
  • Excelente abilități de comunicare și colaborare în echipă.
  • Cunoștințele în domeniul suplimentelor alimentare și interesul pentru sănătate și fitness reprezintă un avantaj.
  • Portofoliu sau mostre de lucrări video anterioare.

Descrierea jobului

Ești pasionat de producție video și montaj? Ești o persoană creativă? Ești în căutarea unei oportunități de a-ți folosi abilitățile într-un mediu dinamic și inovativ? Zenyth, companie de renume în domeniul suplimentelor alimentare, caută un videograf talentat pentru a se alătura departamentului marketing și echipei noastre de creație. Vrem să lucrăm cu cineva pasionat, capabil să creeze montaje video captivante (reels, shorts, clipuri de promovare a firmei) pentru toate rețelele sociale, precum și pentru site-urile noastre

Responsabilități:

  • Realizarea de montaje video profesionale pentru rețelele sociale (reels, shorts, clipuri de promovare a firmei), YouTube și site-urile companiei.
  • Editarea și post-producția materialelor video existente.
  • Crearea de conținut video atractiv și captivant, în conformitate cu identitatea vizuală a brandului Zenyth.
  • Colaborarea strânsă cu echipa de marketing pentru a înțelege obiectivele campaniilor și a dezvolta conținut video în consecință.
  • Monitorizarea și optimizarea rezultatelor video, pe baza analizelor de performanță.
  • Monitorizarea tendințelor în domeniul videografiei și aplicarea celor mai bune practici în producție și editare video.
  • Asigurarea respectării termenelor limită și a standardelor de calitate ale companiei.

 

Ce oferim?

  • Salariu competitiv, în funcție de experiență și abilități.
  • Mediu de lucru dinamic și creativ, într-o echipă entuziastă.
  • Oportunități de dezvoltare profesională și personală.
  • Participarea la proiecte diverse și interesante în domeniul sănătății și suplimentelor alimentare.

Creator de conținut – Copywriter

Ce solicităm?

  • Experiență în domeniul sănătății/medical/farmaceutic de nivel basic/mediu.
  • Cunoștințe SEO nivel mediu.
  • Foarte bună cunoaștere a limbii române.
  • Cunoașterea limbii engleze mediu/avansat.
  • Aptitudini și/sau experiență în marketing și comunicare online.
  • Cunoașterea și utilizarea canalelor de marketing digital/social media.
  • Cunoașterea basic/medium și utilizarea de tooluri specifice utilizate în marketing online (Google analytics etc).
  • Creativitate, flexibilitate, pasiune pentru comunicare.
  • Responsabilitate, determinare, lucru în echipă.
  • Capacitate de sinteză și identificare a necesităților de comunicare online.
  • Abilități de comunicare/lucru în echipă, de lucru remote.

Descrierea jobului

  • Activitatea se va desfășura în cadrul departamentului de marketing.
  • Analize SEO, analiza concurenței, content și SEO marketing.
  • Redactare/administrare/optimizare conținut pentru site-urile companiei: articole de sănătate, descrieri produse, newslettere, LP-uri.
  • Redactare/concepere materiale publicitare: advertoriale și bannere campanii online, comunicate de presă, flyere, broșuri de promovare și informare, scenarii video, mesaje pentru spoturi.
  • Procese de research
  • Monitorizare și analiză a activității competitorilor și realizarea de raportări periodice în vederea îmbunătățirii prezenței online a companiei.
  • Administrare și promovare a paginilor companiei pe site-urile de socializare.

Ce oferim?

  • Posibilitatea de lucru la distanță (dacă nu ești din București), part-time sau full time.
  • Contract de muncă sau contract de colaborare (pe firmă).
  • Abonament servicii de sănătate pentru contract de muncă.
  • Posibilitate de colaborare de lungă durată și dezvoltare profesională, traininguri la locul de muncă sau cursuri specializate oferite de terți.
  • Flexibilitate și înțelegere, un mediu de lucru prietenos, cu oameni tineri și profesioniști.
  • Retribuții financiare proporționale cu implicarea ta și rezultatele oferite.
  • Participări la teambuilding-uri periodice pentru a ne cunoaște mai bine.

Online Marketing Specialist

Ce solicităm?

  • Experiență de cel puțin 3 ani în administrarea sau participare la administrarea/gestionarea unor site-uri. Experiența în domeniul site-urilor de sănătate constituie un avantaj.
    Da, știm că pentru unele persoane tinere lipsa de experiență este un dezavantaj, ne pare rău și nu dorim să descurajăm pe nimeni. De aceea, dacă simți că ești potrivit, te rugăm ca totuși să ne contactezi.
  • Înțelegere/experiență în procese legate de ecommerce.
  • Capacitate de sinteză, selecție informații, de research avansat pe domeniul suplimentelor alimentare/zona de sănătate online.
  • Abilități de comunicare de marketing, înțelegerea copywritingului.
  • Capacitate de prioritizare și analiză conținut.
  • Cunoștințe basic de direct marketing, abilități de comunicare și limbaj adaptat cerințelor de marketing.
  • Cunoștinte de social media.
  • Abilități de utilizare a mai multor softuri, ca Word, Excel, Powerpoint, platforme ca Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console (cel puțin basic).
  • Simț estetic – constituie un mare avantaj. Simțul creativ este obligatoriu.
  • Abilități de comunicare/lucru în echipă, de lucru remote.
  • Foarte bună cunoaștere a limbii române! Limba engleză – mediu-avansat.

Descrierea jobului

  • Activitatea se va desfășura în cadrul departamentului de marketing.
  • Analiza conținutului de site, informații (cel puțin nivel mediu de SEO și SEM).
  • Optimizare conținut site, analizare statistici, tendințe.
  • Profilare target clienți, analiză comportamentală a consumatorilor.
  • Cercetare și analiză UI și UX, customer journey.
  • Redactarea basic-medium level a unor texte de marketing conform solicitărilor directorului de comunicare și marketing, în vederea realizării materialelor de promovare ale companiei (produse, brand etc.).

Ce oferim?

  • Posibilitatea de lucru la distanță (dacă nu ești din București), part-time sau full time.
  • Contract de muncă sau contract de colaborare (pe firmă sau PFA).
  • Abonament servicii de sănătate pentru contract de muncă.
  • Posibilitate de colaborare de lungă durată și dezvoltare profesională, traininguri la locul de muncă sau cursuri specializate oferite de terți.
  • Flexibilitate și înțelegere, un mediu de lucru prietenos, cu oameni tineri și profesioniști.
  • Retribuții financiare proporționale cu implicarea ta și rezultatele oferite.
  • Participări la teambuilding-uri periodice pentru a ne cunoaște mai bine.

Aplică aici!

Job-ul pentru care vrei să aplici:
Select an option
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.
Fill out this field
Încarcă CV-ul tău aici. *
Fișiere de tip PDF sau DOC, DOCX
Fill out this field
Mesajul tău *
Scrie-ne în câteva rânduri de ce vrei să lucrezi cu noi și ce te recomandă pentru acest job.
Fill out this field