Acasă Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Produsele pot fi comandate direct pe site-ul www.zenyth.ro sau telefonic, prin call center Zenyth, la numărul 021.3.000.000 (număr cu tarif normal). Produsele sunt disponibile de asemenea în unele farmacii și magazine naturiste. 

Plata se efectuează ramburs sau online, cu cardul. În cazul comenzilor pentru care ați ales metoda de plată Ramburs, contravaloarea produsului achiziționat o veți plăti la curier, în momentul livrării comenzii.

Comenzile sunt livrate prin curierat rapid.

Livrările se fac de luni până vineri, între orele 9-18. Produsele sunt livrate în 1-2 zile lucrătoare de la data efectuării comenzii. Comenzile efectuate până la ora 15 sunt livrate în ziua următoare, cu excepția week-end-urilor și a sărbătorilor legale.

Pentru comenzi de minimum 120 de lei, transportul este GRATUIT. Pentru comenzile sub 120 de lei se percepe o taxă de transport de 12 lei.

Da, produsele pot fi achiziționate și din farmacii și magazine naturiste partenere. Dacă ești din Brașov găsești gama completă de produse în Magazinul Zenyth din Bd. 15 noiembrie nr. 41.

Da, produsele Zenyth pot fi livrate în țările membre ale Uniunii Europene, exclusiv în locațiile continentale. Pentru comenzi în străinătate te rugăm să ne trimiți un e-mail cu solicitarea ta pe adresa clienti@zenyth.ro.

Dacă te-ai răzgândit şi nu dorești să folosești produsele, le poți returna şi vei primi banii înapoi. Produsele trebuie returnate în aceleaşi condiţii în care le-ai primit: în recipientul original, sigilate şi cu eticheta nedeteriorată, în termen de 14 de zile de la data efectuării comenzii*. Banii nu sunt returnaţi în cazul produselor desigilate sau cu eticheta deteriorată*.

* Returnarea contravalorii produselor se face doar pentru produsele achiziţionate prin comandă online sau telefonică (cf. OG 34/04.07.2014 privind drepturile consumatorilor).

Pentru a anula o comandă sau a returna un produs, te rugăm să accesezi formularul de Retur produse din contul tău de client. De asemenea, poți solicita un retur suna la call center Zenyth, la numărul 021.3.000.000 sau poți trimite un e-mail pe adresa clienti@zenyth.ro.

Există mai multe posibilități de a găsi produsul dorit:

  • Poți căuta produsul dorit prin motorul de căutare din site.
  • Poți intra în pagina PRODUSE, unde sunt listate toate produsele.
  • Poți folosi meniul principal din homepage, acolo unde sunt listate categoriile de produse. Aici poți  găsi produsele grupate după categorie sau acțiunea acestora pentru sănătate.

Pentru a te înregistra pe site-ul nostru, tot ce trebuie să faci este să urmezi pașii de mai jos:

  1. Accesează meniul Nu ai cont? Click aici!
  2. Completează câmpurile Email și Parolă cu datele pe care le-ai ales.
  3. După introducerea datelor, vei primi un email de validare a adresei.
  4. Confirmă datele introduse pentru a finaliza înregistrarea.
  5. Întoarce-te la pagina principală și folosește datele introduse anterior pentru a te loga.

Asta este tot! Te asigurăm că datele furnizate sunt confidențiale și vor fi utilizate exclusiv în   scopul efectuării comenzilor.

Pentru a modifica informațiile introduse anterior în cont, trebuie să accesezi site-ul nostru și să te loghezi, apăsând pe Intră în cont. Apoi accesează Contul meu, unde va apărea Actualizare informații cont. Tot ce trebuie să faci e să introduci adresa de email și noile date, apoi să apeși butonul Actualizare date.

Dacă ești logat în Contul meu, poți verifica secțiunea Comenzile mele, unde vei regăsi tot istoricul comenzilor tale. În momentul în care o comandă este înregistrată, vei primi pe adresa de e-mail furnizată un mesaj de confirmare a comenzii. De asemenea, ne poți contacta pe adresa de e-mail clienti@zenyth.ro sau telefonic la 021.3.000.000.

După plasarea unei comenzi, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii și un e-mail în momentul expedierii comenzii. Pentru alte detalii legate de statusul unei comenzi, ne poți contacta la numărul de telefon 021.3.000.000.

Adresa de livrare poate fi modificată direct din contul tău, secțiunea Actualizare informații cont. În cazul în care dorești să modifici adresa de livrare după ce ai plasat o comandă, te rugăm să ne scrii pe adresa de e-mail clienti@zenyth.ro sau să ne contactezi telefonic la numărul 021.3.000.000.

 În acest caz sunt două situații:

  1. Dacă dorești factură pe persoană juridică, iar produsele comandate nu sunt pentru comercializare ulterioară, poți face comanda pe site sau telefonic, urmând aceiași pași ca și în cazul unei persoane fizice. Dacă alegi să faci comanda online, tot ce trebuie să faci este să scrii datele de facturare în câmpul Observații din formularul de comandă.
  2. Dacă reprezinți o farmacie sau un magazin naturist și dorești să faci o comandă pentru  comercializarea produselor în farmacie/magazin, atunci te rugăm să ne contactezi telefonic la numărul 0730.330.481.

După adaugarea produselor dorite în coș, accesează secțiunea Coșul tău. În pagina cu produsele din comanda ta, vei regăsi întrebarea Ai un cod de reducere?, iar imediat sub aceasta, o casetă în care trebuie să introduci codul de reducere sau voucherul. Apoi, dă click pe Aplică voucher, iar valoarea acestuia va fi aplicată automat. 

De asemenea, poți transmite codul de reducere telefonic operatorilor din call center-ul Zenyth, la numărul de telefon 021.3.000.000.

În cazul în care nu ai finalizat plata, vei primi pe e-mail un link pentru reîncercarea plății. Dacă nici în acest mod nu se finalizează plata, te rugăm să ne contactezi pe adresa de e-mail clienti@zenyth.ro sau telefonic la numărul 021.3.000.000, pentru a discuta cu unul dintre colegii noștri.

Dacă ai încă nelămuriri despre produsele noastre, ne poți contacta pe e-mail clienti@zenyth.ro sau telefonic la numărul 021.3.000.000. De asemenea, ne găsești și pe rețelele sociale, Facebook și Instagram, unde vom răspunde întotdeauna la întrebările tale.

Produsele care nu sunt în stoc sunt semnalizate pe site ca produse indisponibile. Cu toate acestea, există situații în care stocul unui produs se poate epuiza înainte de onorarea tuturor comenzilor plasate. 

În acest caz, te vom anunța telefonic despre indisponibilitatea temporară a produsului și îți vom oferi un termen de revenire în stoc și o alternativă la produsul comandat, astfel încât tu să poți alege cea mai bună variantă. De asemenea, dacă nu dorești să aștepți sau să înlocuiești produsul, îți vom anula comanda și automat îți vom rambursa suma plătită, în cazul în care ai plătit deja produsele.

Periodic avem campanii de fidelizare pentru clienți. Te rugăm să te abonezi la newsletterul nostru pentru a primi informări cu privire la aceste campanii.

Fiecare supliment alimentar de la Zenyth vine cu atenționări scrise în ceea ce privește medicația sau afecțiunile cu care poate interfera, de aceea te sfătuim să citești cu atenție informațiile care însoțesc fiecare produs. Este întotdeauna recomandat să te consulți cu medicul curant înainte de a începe utilizarea oricărui supliment alimentar și OBLIGATORIU atunci când ai boli cronice, autoimune, ai suferit recent o intervenție chirurgicală sau urmează, dacă ești însărcinată, etc. Doar medicul curant îți poate face cea mai bună recomandare, deoarece acesta ia în considerare tot istoricul tău medical.

De asemenea, dacă nu găsești răspunsul la întrebarea ta în pagina dedicată produsului, ne poți scrie pe adresa de e-mail clienti@zenyth.ro.

Pentru orice problemă întâmpinată pe site-ul nostru, ne poți contacta pe adresa de e-mail clienti@zenyth.ro sau telefonic la numărul 021.3.000.000, pentru a discuta cu unul dintre colegii noștri. De asemenea, ne poți scrie pe paginile noastre de social media,  Facebook și Instagram, unde vom răspunde întotdeauna la întrebările tale.

Pentru a beneficia de calitatea și eficacitatea suplimentelor alimentare, este necesar să te asiguri     că acestea sunt păstrate și depozitate corect. Mai jos vei regăsi câteva recomandări importante cu privire la acest aspect.

    1. Citește cu atenție instrucțiunile de depozitare. Există cazuri în care suplimentele alimentare au recomandări diferite în ceea ce privește locul de depozitare. În timp ce unele dintre ele trebuie depozitate într-un loc uscat, ferit de lumină și căldură excesivă, altele necesită refrigerare.
    2. Protejează suplimentele de umiditate. Spațiile din casă cu umiditate crescută, cum ar fi baia sau bucătăria, nu sunt locuri în care ar trebui să-ți ții suplimentele alimentare, deoarece acestea se pot altera sau își pot pierde eficacitatea. De asemenea, nu uita să închizi ermetic flaconul după fiecare administrare!
    3. Evită sursele de lumină directă. Suplimentele alimentare conțin substanțe care pot fi degradate de lumina directă și puternică. Cel mai indicat e să păstrezi produsele de acest tip în ambalaje opace sau în locuri mai întunecate, cum ar fi un dulap sau un sertar.
    4. Respectă întotdeauna data de expirare. Verifică termenul de valabilitate al unui produs și nu-l consuma niciodată după ce termenul a trecut. Suplimentele alimentare își pot pierde proprietățile și pot deveni mai puțin sigure pentru consum după expirare.
    5. Nu lăsa suplimentele la îndemâna copiilor. Fără excepție, suplimentele alimentare trebuie păstrate într-un loc în care copiii nu pot ajunge/nu au acces. Cele mai multe suplimente se prezintă sub formă de tablete sau capsule, care ar putea fi înghițite accidental de copiii mici.

Da, produsele Zenyth sunt suplimente alimentare și sunt avizate și notificate înainte de punerea pe piață. Produsele Zenyth sunt notificate de: Serviciul Național pentru Plante Medicinale, Aromatice și Produse ale Stupului (SNPMAPS) din cadrul Institutului Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Bioresurse Alimentare – IBA București; Ministerul Sănătății; Centrul Regional de Sănătate Publică Cluj.

Cumpărăturile în magazinul online sunt deosebit de sigure, iar datele personale sunt protejate. Zenyth Pharmaceuticals este operator date cu caracter personal, înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter personal sub numărul 17057.

Dacă ai vreo sesizare legată de o comandă, livrare, plată, apariția unor erori sau orice altă solicitare, poți accesa Contul Meu, unde vei găsi, în partea stângă, secțiunea Sugestii și reclamații. Ne poți lăsa acolo mesajul tău și vom reveni în cel mai scurt timp cu un răspuns către tine.

De asemenea, poți să ne contactezi pe e-mail la adresa clienti@zenyth.ro sau la numărul de telefon 021.3.000.000. Te rugăm să descrii în detaliu nemulțumirea ta, așteptările pe care le ai de la noi, și să ne oferi numele tău complet și un număr de telefon la care poți fi contactat.

Problemele sau erorile apărute pe site-ul nostru pot fi trimise pe adresa de e-mail clienti@zenyth.ro. sau semnalate telefonic la numărul de telefon 021.3.000.000.